fredag 6. oktober 2017

Oppdatert pakkliste!

Når folk lurer på hva jeg har med på tur, kan jeg enkelt linke til denne oversikten. Jeg pakker som regel i Bergans Trollhetta Lady 75 liter, men midt på sommeren kan jeg klare meg med Bergans Helium lady 55 liter. Jeg pakker alt i vanntette pakkposer fra Sea to Summit. Kløven er fra Ruff Wear. Den sitter godt, men er litt liten. Mulig den oppdaterte versjonen er litt større.

Alltid med:

Telt
Sovepose
Liggeunderlag oppblåsbart
Liggeunderlag vanlig
Hodelykt (høst, vinter og vår)
Kaffekopp
Skje til middagen
Real Turmat
Brød/majones/salami
Polabrød/annet pålegg
Nøtter
Kaffe/kakao/te
Sjokolade
Fyrstikker (pakket forskjelige steder i sekken, i tilfelle en pakke blir våt)
Brenner m/kjele og bensin/gass
Ullundertøy til å sove i
Ekstra sokker
Ekstra truser
Vannflaske x 2
Reiseskål til hund
Hundemat (til en dag ekstra)
Flåttfjerner
Potesokker
Lue
Ullhals
Allværsjakke
Myggmiddel
Liten saks
Q-tips
Våtserivetter
Sov i ro
Paracet/Ibux
Dopapir
Slippers
Tannbørste/tannkrem
Sportsteip/gnagsårplaster
GPS/Kart
Solbriller
Caps
Myggnett (et til meg og ett til hunden)
Lypsyl med solfaktor
Solkrem
Ullsokker
Tykk ullgenser
Telefon/powerbank
Langt hundebånd
Ekstra skolisser
Karabinkroker til hundebånd


Hvis jeg gidder å bære mer:

Kniv
Kamera
Deodorant
Minirødvin
Hengekøye
Tarp

Dette går i kløven dag 1:
Hundemat, real turmat, majones og solkremen. Lik vekt på begge sider. Etterhvert som vi spiser opp putter jeg andre ting i kløven.

Går i Fjellsko, turbukse, tynne ullsokker, sports-bh og en eller to ulltrøyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere