torsdag 13. oktober 2011

Nye hundeparker i Trondheim!

I dag har jeg fri fra jobb og hundene merker det. Fargo er litt masete, for han vet at det blir ekstra lang tur når jeg ikke skal på jobb. Tenkte jeg skulle ta de med i hundeparken i dag. Det har visst kommet noen nye hundeparker i byen og de må selvfølgelig sjekkes ut! Det er et lite stykke å gå, men det er bra for da får de gått av seg litt energi på veien dit. Det er jo absolutt best at hundene ikke er spinnville når de skal møte andre hunder.

Det er nesten ikke spådd regn framover, men det kan jo forandre seg fort. Det har i hvert fall blitt kaldere og høsten er på vei til å bli vinter. Det beste jeg vet når det er kaldt er å kle på meg masse ekte ull. Gjerne 100% stikkende ull! Jeg har akkurat kjøpt meg en genser fra XXL og den er kjempegod! Den er god og varm, men ikke tett og tung. De har ofte kampanje på den, så er du heldig så kan du få den på tilbud. Det er vel egentlig en genser til herre, men jeg kjøpte str. S og den er akkurat sånn som jeg vil ha den. Ullgensere kan være litt store, syns jeg.

MacKenzie Ullgenser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere