fredag 16. august 2013

Vi har fått en badehund!

Fargo er i mye bedre form, faktisk i så god form at jeg og Kjetil kunne ta med oss Nellie og Saga på tur til Øysand i går. Vilma var hjemme og holdt Fargo med selskap på verandaen og alt var i skjønneste orden da vi kom tilbake. Skjønneste orden betyr at det ikke var noe å tørke opp..

Jeg er ikke helt meg selv i sommer, eller kanskje jeg nettopp har funnet meg selv? Jeg hoppet i hvert fall ut i sjøen! Kjempegod temperatur! Da jeg hadde plasket rundt en stund overrasket Nellie oss med å stupe ut i til meg og ta seg et par svømmerunder. At hun koset seg var lett å se, og vi må så klart tilbake å bade mer. Så fort som mulig. Endelig har vi en badehund!








Bare tre dager igjen av ferien min. De skal nytes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere