søndag 18. august 2013

Hagedager!

Det er søndag i dag, siste feriedag og jeg våknet halv sju. Jeg drøyde ikke så veldig lenge før jeg tok med Saga på sykkeltur. Etter Saga syklet jeg med Nellie og så med Vilma. Da jeg kom hjem hadde Kjetil stått opp og han gikk en liten runde med Fargo. En deilig start på dagen for alle sammen. 

Nå er klokken så vidt over ni. Vi skal drikke enda mer kaffe og spise frokost før vi går ut i hagen og fortsetter der vi slapp i går. Fikk gjort en hel del i går. Det er mye å ta tak i!


Fargo koset seg i skyggen.


Nellie liker seg også ute i hagen. Spesielt når hele flokken er samlet.


Saga var flink og klarte å slappe av. Hun er ikke bare turbo lenger.


Vilma har ingen problemer med å roe seg ned akkurat.


Kjetil bestemte seg for å plukke bær etter at jeg hadde klippet ned buskene som hadde grodd inn i hverandre til et ordentlig kaos.


Nyt søndagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere