fredag 7. juni 2013

Jeg er her, jeg!

I går hadde jeg fri, men brukte hele dagen på å vaske i huset og slite ut bikkjene. Jeg slet ut meg selv også! Dro først på sykkeltur med Saga, så med Nellie og etter det fikk Fargo en liten runde før jeg gikk en lengre tur i skogen med Vilma. Det er ikke bare bare å ha fire hunder, men har man tatt på seg ansvaret så får man gi dem det de trenger.

Fargo lå ute i solen i dag tidlig mens jeg og jentehundene var inne og ladet opp til sykkeltur. Han har vært hos dyrlegen og fått noen piller som skal gjøre han frisk i beinet. Det er vanskelig å si hva det er som feiler han, men forhåpentligvis så er det bare en strekk eller en betennelse i en muskel. Dyrlegen kunne ikke se noe galt på røntgen i hvert fall, og det er bra. Han skal ta det med ro en god stund nå, så det blir ingen langtur eller sykkeltur på han på en stund. Heldigvis trives han med å være puddinghund i sola.

Jeg har fri i dag også, og vi er ganske nylig ferdig med dagens sykkelturer. Vilma og Nellie fikk sol på sine turer, men da Saga skulle få turen sin så åpnet himmelen seg. Vi ble ganske våte, men det tok vi med et smil! Vi skulle jo uansett bare hjem igjen, fyre i peisen og kose oss! Snart kommer Kjetil hjem og da skal vi spise middag før vi drar og prøvesitter noen spisestuestoler vi har siktet oss inn på. Håper vi liker dem, for vi begynner å bli lit lei av å lete etter stoler..


Puddingen hos dyrlegen.
Han sov søtt og var klar for å ta røntgen cirka to minutter etter at jeg tok dette bildet.


Saga i solen, med Vilma og Nellie på hver sin side.


Hurra! Det er fredag!


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere