torsdag 16. mai 2013

Fargo Ferdinand!

I dag har jeg hatt fri, og jeg har gått to runder i skogen. Først med Saga og Nellie, og så med Vilma og Fargo. Første turen til Fargo på over 3 kilometer, siden han fikk vondt i bakbeinet. Ser mye bedre ut nå. Han skriker ikke til når han løfter på det, og ikke halter han heller. Tok en liten pause midt i skogen, og han var ikke vond å be da jeg sa at han skulle legge seg og posere for bildene. Han elsker jo å ligge på myk skogbunn og sniffe på blomstene.

Kjetil har vært på butikken og kjøpt inn det vi trenger til 17. mai. Det er ikke stort. Det viktigste er at vi får laget vafler til farfar kommer. Jeg gleder meg! Tenkte først på å lage grove vafler, men så kom jeg til sans og samling igjen. Det er lov til å være litt usunn på selveste 17. mai. Ellers er det ikke mye vi forbereder. Bilen er støvsuget og huset er ryddet. Støvsuge huset er det absolutt ikke noe poeng i å gjøre før i morgen. Røyteperioden er i gang for fullt og denne gangen er det fire hunder som skal bytte til sommerkåpe!


Veldig fint langs stien nå.


 Fargo koser seg blant hvitveisen.


Fargo er like søt som oksen Ferdinand.


Håper alle får en kjempefin dag i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere