søndag 3. mars 2013

Saga øver seg på triks!

I dag har jeg og Saga øvd på to forskjellige triks. Det ene er at hun skal snurre rundt og sette seg for å få godbit. Hun har det ikke inne enda, men det kommer nok. Må bare øve litt mer. Det tok litt tid å lære Vilma det også, og Vilma er veldig lærevillig. Det er absolutt Saga også. Begge er energifulle og oppvakte, og da er det mye lettere å lære dem triks. Det andre trikset vi øvde på i dag var å gi labb. Det lærte hun fort. Fargo satt ved siden av og viste henne hva hun skulle gjøre for å få godbiten. Mental trening er en kjempebra måte å bli kvitt energi på når man ikke kan bli kvitt det på den fysiske måten.

Gleder oss til stingene ikke klør lenger, så vi kan ta av skjermen. Tror vi faktisk kan fjerne stingene på fredag. Passer bra, for jeg har frihelg og da skal vi gå den første lange turen og bli kvitt all energien hun har samlet opp denne uka! Kjetil og de andre hundene blir ikke med oss, for de drar på isfisketur og blir borte i en uke! Kommer til å bli tomt her, men jeg og Saga skal nok klare å kose oss. Gleder meg til å få henne helt for meg selv!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere