fredag 25. januar 2013

Hundekjøring!

gleder jeg meg til bursdagen min! Ikke fordi jeg har bursdag og blir ett år eldre, nei det kunne jeg spart meg for, men fordi vi skal dra til Røros/Os på hundekjøring den dagen! Verken Kjetil eller jeg har kjørt før, enda vi er veldig interesserte i polarhund og hundesport. På tide altså! Han som har hundene heter Ketil Reitan og bor omtrent 10 kilometer fra Os, i retning Tufsingdalen. Vi får hvert vårt spann med hunder som vi kjører selv. Ketil (eller en annen hundekjører) kjører først og hundene våre følger etter. Man trenger ingen erfaring, så dette er en frisk og sporty naturopplevelse som passer de fleste. Jeg klarte ikke å dy meg, og måtte ringe å spørre om vi kunne ta med Fargo og Vilma, og det kunne vi! De skal få være med å trekke! Jeg er litt over gjennomsnittet spent på hvordan det vil gå! Bra håper jeg!

Sjekk ut siden til Ketil Reitan og familien hvis du syns dette høres spennende ut.


Jeg har masse energi denne uken! Her er et bilde jeg knipset med mobilen på vei til jobb i dag. Perfekt vintervær med 11 minus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere