fredag 21. desember 2012

Fredag & fri!

I dag, midt i julestria, har jeg hatt en etterlengtet fridag! Jeg elsker å jobbe, men det blir jo ikke så mye tid til annet hvis jeg bare skal jobbe hele tiden. I dag var det var litt sol, litt vind, noen skyer og noen få minusgrader. Ganske perfekt vintervær med andre ord. Bestemte meg i går for at jeg skulle ta med Fargo og Vilma å gå fra Buvika til Trondheim sentrum i dag, og det gjorde vi. Jeg var perfekt antrukket og ble ikke kald noen steder. Alle tre var fulle av energi, og vi hadde virkelig godt av denne turen. Det tok oss nesten fire timer å gå 2,4 mil. Kommer helt sikkert til å gå samme turen igjen. Da vi kom  fram til Samfundet kom bussen vår etter bare fem minutter. Perfekt! Nå er vi hjemme igjen og har fyrt opp i peisen. Hundene ligger rett ut etter å ha spist maten sin med stor lyst, og jeg syns at kaffen smaker bedre enn på evigheter. Kjetil er på vei til Lillehammer for hente den nye hunden vår. Gleder meg til å møte henne på søndag!

Over & ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere