torsdag 22. november 2012

På flyttefot!

I morgen flytter vi inn i huset vårt! Min svigerfar er snill og kommer oppover med lastebil for å hjelpe oss  med å flytte (det setter vi STOR pris på), og Kjetil har tatt seg fri fra jobb. Jeg må på jobb, men jeg regner med at det er mer enn nok arbeid som står igjen til meg når jeg kommer hjem. Og jeg gruer meg ikke. Det beste som finnes må vel være å komme i orden etter å ha bodd blant pappesker i flere uker! Jeg er et skikkelig ordensmenneske. Nesten til å le av. Men vi har alle våre merkelige sider.

Det jeg kommer til å savne når vi flytter er alle de forskjellige rundene jeg går med hundene. Jeg vet akkurat hvor lange de er og hvor lang tid jeg bruker på å gå dem, og jeg blir aldri lei. Tror jeg har over ti forskjellige som jeg bytter på å gå. En jeg møter i jobbsammenheng kunne fortelle meg at vi flytter til et sted med uendelig av muligheter rett bortenfor huset! Det er visst både lysløypenett og flere fiskevann (med fisk i) cirka 3 km bortenfor huset våres! Det likte jeg å høre og så straks lysere på turtilværelsen. Og hvis jeg vil gå til jobb, noe jeg prøver å gjøre ganske ofte, så er det ikke verre enn at jeg sitter på med Kjetil til hans jobb og går derfra. Da blir det vel litt over en mil.

Nå skal vi pakke de siste eskene, og jeg skal legge fram turantrekket til i morgen tidlig og lese siste rest av "Flaskepost fra P", av Jussi Adler-Olsen. Snart klar for siste boka hans om Carl Mørck og avdeling Q.

God natt!

(Vilma sover søtt. Aner fred og ingen flytting.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere