fredag 29. juni 2012

Snart helg!

For noen er det helg og fri, men for meg er det jobbing og varetelling som gjelder. Jeg liker å jobbe, så det gjør meg ingenting. Kjetil tar med seg Vilma på fisketur i dag, så det blir bare Fargo og jeg som er hjemme. Og katten såklart. Før Kjetil drar sørover kjører han Fargo bort på jobben min så vi kan gå hjem i finværet. Gleder meg! Skal gå langs Nidelva. Det er så fint der nå!

Nå er det bare en uke til ferie! Gleder meg! Har fått masse bra tips til steder man kan slå opp telt og til steder hvor det er fint å gå tur. Dette blir knallbra!

I går var vi på XXL og gikk bananas. De hadde 25% avslag på alt, til og med på Real Turmat. Den er som regel ganske dyr andre steder, kanskje rundt hundrelappen for en pose, men XXL har fast lavpris på den. Med 25% avslag i tillegg  var det bare å plukke med seg! Ente opp med 41 stykker! Veldig praktisk å ha med seg på tur. Bare å koke opp vann så har man varm mat på et blunk. Lett er den og, så man ikke bærer unødvendig vekt. Hver gang vi legger ut på langtur får vi i oss for lite kalorier. Tipper vi orker å gå enda lenger med en pose Real Turmat i magen! Hehe..

Fangsten!

Har hatt noen fine dager med sol i det siste.


God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere