tirsdag 3. juli 2012

Knallstart på dagen!

I dag gikk jeg langs Nidelva på vei til jobb. Følte meg ganske heldig faktisk. Ikke alle som får gå på en så fin sti på morgenkvisten! Sikkert ikke alle som gidder heller. Akkurat det forstår jeg ikke. Kunne gjerne hatt som jobb å gå tur, jeg.. Møtte ikke et eneste menneske. Kun fugler, snegler og noen fisker som tok noen spenstige hopp opp i finværet. Vanligvis går jeg den turen på litt over en time når jeg går fort, men jeg brukte litt lenger tid i dag. Følte meg som et barn der jeg gikk og tok bilder av alt rundt meg. Løp litt innimellom så jeg ikke skulle komme for sent. Rakk fint å komme inn til sentrum i tide. Liker å ha god tid til å spise, skifte og drikke en kaffe før jeg åpner butikken.

Her er noen av bildene jeg knipset på min vei.
(Tatt med mobilkamera, så de er ikke av så god kvalitet.)


















Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere