tirsdag 24. april 2012

Is i solen..

Har ikke så mye å blogge om for tiden. Mye jobb og lite fritid har det vært i det siste. Må jobbe så mye jeg kan før jeg drar til London så jeg kan shoppe med god samvittighet. Min gode venninne Tonje blir med istedenfor søsteren min. Vi skal kose oss masse! Bare en måned igjen til avreise!

Til helgen skal vi til Os, ved Røros, igjen. Vi har ordnet oss med fri på mandagen, så da blir det langhelg! Kjetils bror og kjæresten kommer opp en dag før oss og varmer opp kåken. Har hørt rykter om at det fortsatt er snø der, så da blir det vel en skitur eller tre! Var ute og trimmet kondisene til Fargo og Vilma i går, med sykkel. Den er ikke topptrent, for å si det sånn. Men, det er bare å trene videre! Vi har nemlig planer om å gå mange skiturer med dem neste vinter. (Vi kan forresten trene våre egne kondisjoner også, for de er heller ikke mye å skryte av.)

Lurer på om jeg skal starte et lite joggeprosjekt. Må snakke med Kjetil om saken. Jeg er ikke så gira på det merker jeg. Jeg hater å løpe! Vi bare gå. Langt. Kanskje et nytt gåprosjekt istedenfor. Timilsuke var jo gøy!

Det er vår og vi vil ha is i solen! Ingen is er så god som Ben & Jerry's! Coconytterly Fair er vår favorittsmak. Så vidt jeg vet selges den bare på 7-Eleven i Norge. Skal helt klart innom Ben & Jerry's når jeg er i London og legge på meg et par kilo!


Vilma hjalp oss med å rengjøre hver millimeter av isboksen etter at den var så tom som vi fikk den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere