lørdag 28. januar 2012

Godt skodd!

Tidlig i dag, før solen hadde stått opp, var vi ute og prøvekjørte de nye bootsene til hundene. De satt som et skudd på Fargo! Han syns det var meget ubekvemt når vi var inne, men med en gang vi kom ut ble alt bra igjen. Han gikk fint med dem på snø og der det var gruset, men på isen ble han som Bambi, og vi måtte trekke på smilebåndet. Når man måler labbene til Vilma og Fargo, så er de faktisk like store. Vilma har litt lenger og tynnere ben, og jeg tror det er det som gjorde at hun mistet bootsene sine, spesielt når hun fikk opp litt fart. Vi grublet mens vi gikk og fant ut at vi skulle kjøpe sånn elastisk, selvklebende bandasje og surre litt rundt beinet der hvor skoen er høyest, for da blir det høyere friksjon og skoen vil kanskje sitte bedre. Det blir også litt tykkere der hun får bandasjen, så det hjelper jo på den måten også. Jeg har trua! Ellers var det en bra tur! Veldig forfriskende med en lang tur på morgenkvisten. Jeg har vært på jobb i dag, men i morgen er det søndag og jeg har fri! Det er spådd sol og skyfri himmel, så jeg gleder meg til å gå langt i morgen!


Her er noen bilder jeg knipset i dag tidlig. Fargo ser relativt fornøyd ut, helt til han demonstrativt gjesper og forteller meg at jeg skal legge bort kameraet så vi kan gå videre etter den svarte hunden han så på toppen av bakken.






Tusen takk, Original Dog Gear!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere