tirsdag 1. november 2011

November!

Nå er det allerede november og jeg syns tiden flyr! Jeg har ikke fått brukt den nye ullgenseren min enda, for det er relativt varmt i Trondheim for tiden. En kjempefin høst har vi, med forbausende lite regn. Jeg kjenner at jeg har blitt litt trøndersk av meg når jeg syns det regner lite bare fordi at det ikke regner hver eneste dag.. Jeg syns det er koselig med høst, jeg, selv om det regner.

Snart er det jul og jeg og Kjetil må finne ut hvor pengene våres skal gå i år. Istedenfor å gi julegaver, donerer vi penger til et veldedig formål. Før har pengene gått til Kirkens Nødhjelp, Redd Barna og Plan International. Vi har lyst til å gi til en forening som jobber med dyrevern i år, men hvilken? Det er heldigvis mange å velge mellom. Vi oppfordrer alle til å donere istedenfor å gi gaver, og ønsker oss selvfølgelig ingen gaver selv.


Blir ikke stort bedre enn Tom Waits.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere