tirsdag 28. juni 2011

Støl!

Støl i rumpa, støl i skuldrene & støl i leggene! Jeg har testet sekken! Fylte den opp med det jeg hadde for hånden og vil tippe at den ble rundt 15 kilo. Jeg gikk i 90 minutter og hadde stilt inn sekken riktig på forhånd. Med glede sammenligner jeg hele tiden med turen i fjor og kan si at med den forrige sekken kom jeg omtrent 500 meter borti gata her før jeg måtte stoppe og teipe for å unngå gnagsår, og stille og styre for å få den altfor store sekken til å passe best mulig til kroppen min. Neste stopp var på en bussholdeplass 20 minutters gange fra det første stoppestedet. Deretter var det jevnlige småstopp og full ompakking av sekker i Buvika.. Deilig å ha verst tenkelige sekkopplevelse å sammenligne med! På de 90 minuttene hadde jeg ikke behov for å stoppe en eneste gang, eller for å stille på sekken. Den satt som et skudd og gjorde ikke vondt. Jeg gikk til og med uten sportsteip. Uten sportsteip på turen i fjor kan sammenlignes med dra på joggetur i høye heler.

Sekken skal testes mange ganger til, men jeg må si at jeg er utrolig fornøyd og lettet etter å ha prøvekjørt den. Hvis jeg skal pirke på noe så kan jeg nevne at jeg syns sekken gir lite bevegelsesfrihet til hodet. Men det er da bare blåbær. Jeg kunne ha stripset fast hodet mitt til sekken og det hadde likevel vært så mye bedre enn min forrige sekkopplevelse.



2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har:) Ålreit å følge en blogg som handler om litt annet enn interiør, unger, hus og hjem;)

    SvarSlett
  2. I lige måde, Connie! Jeg får lyst til å reise:o)

    SvarSlett

Følgere