torsdag 7. januar 2016

Godt nyttår!

Ja, jeg håper det blir et supert år. For at det skal bli det, så må noe gå i oppfyllelse. Jeg må få tilbake energien og helst bli kvitt betennelsen i kroppen, men energien er viktigst. Jeg er så vant til å være den som orker mest og som blir sist sliten, og dessuten blir jeg vanligvis veldig fort restituert etter hvile. Nei, nå må den sabla kroppen høre på meg. Ok, det er kanskje jeg som må høre på den, og det gjør jeg, men hvor lenge er det meningen at jeg skal ta det med ro? Jeg hater å ta det med ro!

Mens jeg venter på bedre tider, ser jeg at kjøkkenet begynner å ta form. Det tar mye lenger tid enn planlagt, for selv om vi endte opp med å få alt i tide, så fikk vi feil benkeplate. Kanten  på benkeplata vi skulle ha er ny, og ser mer ekslusiv ut enn typiske kanter på laminatplater. Vi så det heldigvis med en gang, og brukte ikke tid på å montere den. Foss Plater kommer med ny plate om et par uker, og da monterer de den selv. Det var faktisk litt hell i uhell, for målene som hadde blitt tatt av kjøkkenet tok ikke hensyn vinklene i rommet. De er ikke helt i 90 grader, så ny benkkeplate måtte vi fått uansett. Glad for at vi ikke har tatt noen mål selv, for hadde vi det, så kunne det gått ut over oss økonomisk. Nå er det kjøkkenleverandøren som måler opp, og blir det feil, så er det ikke vår skyld. Anbefaler alle som skal kjøpe nytt kjøkken og gjøre det på den måten.

Nå gleder jeg meg til ny benkeplate, og til elektrikeren kommer! Ingen strøm der inne enda, så vi har ikke fått tatt i bruk hvitevarene enda. Gulvet kan heller ikke legges før varmefolien på gulvet er klargjort. Tror helheten blir veldig bra.



Her er Saga i julemodus. Vi var i Dalsbygda, hele gjengen.
Dro tilbake til Buvika på nyttårsaften.

Snart fredag!
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere