torsdag 8. november 2012

Tørke på bloggen..

Vi bor blant pappesker. For selv om det enda er to uker igjen til vi flytter, har mesteparten av tingene våres fått plass i en eske. Det har faktisk vært pakket en stund også. Det er Kjetil som er så ivrig! Jeg har pakket et par esker, jeg også, men han har tatt helt av. Kan tyde på at han gleder seg helt vilt! Jeg gleder meg også, og selv om jeg i motsetning til Kjetil ikke syntes at en måned var lenge å vente, så kan jeg innrømme at november er en seig måned. Dagene snegler seg avgårde. Det nærmer seg overtakelse og nå syns jeg like så godt at dagen kan komme.

Jeg bruker dagene som vanlig på å jobbe, lese krim og gå tur. Akkurat ferdig med "Kvinnen i buret", av Jussi Adler-Olsen, og nå har jeg begynt på oppfølgeren. Liker det jeg leser. Det har faktisk ikke blitt så mye vandring i det siste som jeg kunne ønske, fordi kneet mitt ikke er bra. Må nok til fysioterapeut snart. Både med armer og ben. Senebetennelsen er litt bedre, men den ligger fortsatt og ulmer. Jobber jeg for mye, så blomstrer den som aldri før. Utrolig irriterende, men jeg skal ikke klage. Folk har verre plager.

Jeg lengter etter sommeren og lange turer. Jeg elsker høsten, og er glad i vinteren også. Våren er munter, men det er om sommeren vi legger ut på de lange turene. Noe av det første jeg tenkte på etter at vi kjøpte hus var at nå vet vi hvor vi skal sove når vi kommer til Trondheim under Norge på langs-turen våres! Jeg gleder meg så sinnsykt! Vi planlegger fortsatt å gå i 2014, og jeg håper virkelig at vi slipper å utsette det. Det vil bli litt flere utgifter nå som vi har hus, og i tillegg til at vi sparer penger til oppussing, må vi også spare penger til turen, så vi har råd til å ta oss fri i fire måneder.

Jepp, det er litt tørketid på bloggen nå, men det tar seg nok opp igjen. Ser bare ikke poenget med å skrive bare for å skrive.

Hei så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere