torsdag 15. desember 2011

En fridag i desember..

Masse å gjøre på jobb om dagen, så i dag er det veldig passende med en fridag! Jeg skal vaske, rydde og ikke minst kose masse med Fargo og Vilma. Vilma trenger å løpe fra seg, så vi skal enten i hundeparken eller på et jorde i nærheten. Når jeg er ferdig på jobb for tiden, har jeg bare lyst til å stikke hodet ned i snøen for å kjøle meg ned, så jeg tror jeg nesten må gå minst et par lange turer i dag for å oppnå den friske følelsen! Dumt at det ble plussgrader, for nå er snøen stygg og det er ganske glatt.. Vi hadde gledet oss til skispor, så vi kunne øve oss på å ikke gå rett på fleisen når hundene trekker oss, men det ser ut som vi må vente litt til med det der. Jeg ønsker meg herved kraftig nedbør i form av snø i et par dager, så kan blå himmel og 7 minusgrader ta over og forbli til 31. mars. Da kan det begynne å smelte, så vi får en snøfri vår i slutten av april.


 Fargo stiller gjerne opp som modell, særlig hvis jeg har en godbit på lur. Her er han iført ørevarmeren min, som han egentlig ikke syntes så mye om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere