søndag 23. oktober 2011

Vi har fått sponsor!

Kom nettopp tilbake fra langtur med hundene og nå rekker vi akkurat en kaffe før vi skal til farfar, og et lite blogginnlegg! Skjer ikke så mye nytt om dagen. Mye jobb og bare de vanlige turene, som ikke er så mye å skrive om. Kjetil trives i den nye jobben sin og jeg i min. Jeg er veldig glad i å jobbe og føler meg mye bedre når jeg har gjort masse fornuftig, men jeg må nok ta meg et par fridager snart, så jeg får dratt på en liten helgetur i det fri! Har lyst å kjøpe meg samme vintersovepose som Kjetil har, Ajungilak Tyin. Den er visst veldig varm og kan selv brukes på de kaldeste vinterdagene. Skal følge med om den kommer på tilbud et sted, for da slår jeg til! Jepp, det er mye vi ønsker oss, men bra turutstyr koster, så vi får ta det litt etterhvert. Utstyr til hundene trenger vi ikke å tenke på med det første, for vi har fått oss sponsor! Vi gleder oss til å få tilsendt produkter og til å teste dem! Se alle godbitene de har: Original Dog Gear


Mens vi venter på overraskelser i posten kan jeg fordype meg i en av bøkene jeg kjøpte på salg i går. Seks bøker for under 500 kroner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere