torsdag 13. november 2014

Bloggtørke!

Nå er det en evighet siden jeg har blogget! Jeg bare jobber og går turer. Føler at jeg har slått på autopiloten for alvor. Har ny rekord på sjumilsuker og er inne i den niende uka på rad hvor jeg har klart 7 mil. Det betyr at jeg ikke har hatt mye annet å tenke på enn jobb ved siden av. Så langt har jeg gått tre mil denne uka og i dag har jeg fri, så da blir det sikkert et par mil i Buvikmarka. Har ikke vært der oppe på evigheter. Skal bli godt med en folketom og fin tur nå. Det er blå himmel, men det blåser en del, så jeg tar med dunjakka mi. Den er alltid god å ha i kaffepausen.

Neste uke er jeg usikker på om jeg klarer sju mil. Jeg drar til Berlin med to venninner og det gleder jeg meg til! Ingen av oss har vært der før, så vi vet ikke helt hva vi drar til. Får lese oss opp på forhånd så godt vi kan. Når jeg kommer tilbake fra Berlin regner jeg med at julerushet har startet for alvor i butikken min og jobb blir hovedfokuset fram mot jul. Det er mye som skjer i Make Up Store for tiden, og i midten av desember får jeg og en kollega et lite avbrekk fra julestria. Vi drar til Stockholm på Kick Off. Der får vi se de nye lokalene til hovedkontoret, se et catwalk show med vårens trender og blir endelig presenter for det nye konseptet vi er så nysgjerrige på! Forandring fryder alltid, så dette blir gøy!

Men nå først skal jeg nyte fridagen min! Jeg lufter først de tre som ikke får bli med på langtur i dag, så pakker jeg sekken og finner fra selen til Saga. Hun har fortsatt mest energi og trenger denne turen mest.



Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere