torsdag 28. august 2014

Bilder fra bilturen til nord!


På oppdagelsesferd mens vi venter på ferga til Senja.


 Kjetil og Vilma på stranda i Ersfjord.


 Ersfjord.


 Saga fant mange spennende lukter.


 Og jeg fant mange fine ting som jeg ikke ser ellers i hverdagen.


Toppen på Astridtinden i det fjerne. 


 Kjetil og Vilma på vei ned igjen, og tåka ser ut til å lette litt.


 Dette bildet tok jeg når jeg var nesten på toppen.
Stien går faktisk over og rundt alle de spisse toppene der.


 Her vurderes det hvorvidt det er hundevennlig opp på Keipen.


 Jeg møtte tre høylytte turister på Keipen og de tok et bilde av meg.
Heldig med den!


 Varden på Keipen var solide saker!


 Saga var fornøyd med at jeg ar trygt nede igjen, og da var det bare å ta en time til på øyet mens Kjetil skulle på toppen.


Keipen. Bildet er tatt ca. 1,5 times gange fra bilen. 


Et bilde fra et utkikkspunkt vi stoppet ved.


 Kjetil og Vilma på vei opp på Måtind.


Skimter så vidt hvor pent det er rundt oss. 


 Tåke lager en spesiell stemning, og det er ikke nødvendigvis negativt.


 Vilma på sitt mest fotogene.


 Saga, gullet mitt, på Bleik.


 Dette var en merkelig greie, syntes hundene.


 Bleik i solnedgang.


 Morratryne i teltet.


 Luftige forhold!


Saltfjellet.


 Man trenger ikke å gå opp på topper for å få fin utsikt!


 Det var mer høst enn sommer på Saltfjellet.


 Kjetil poserer på kommando.


 Saga spiser blåbær. Mange!


 Tønna med boka i på den laveste toppen av Tvillingan.


Kjetil på vei ned fra Tvillingan. 


Vilma ser etter pappsen sin. 


 På kommando, eller er det dette som skjer med kroppen etter en fantastisk topptur?


 Jeg følte meg i hvert fall i toppform!


 Litt over halvveis. Tvillingan ligger til høyre, utenfor bildet.


Vilma slapper av i pausene.


Tvillingan til høyre og Skjæringen til venstre. Vi ses igjen! 

Heia Norgesferie!


2 kommentarer:

  1. Herlig blogg med noe annerledes bilder:) en fryd å finne den:)))

    Fin helg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Tusen takk! Hyggelig å høre! :) God helg!!

      Slett

Følgere