fredag 18. april 2014

GOD påske!

Nå skjer det ting med huset våres! Først fikk vi kjempegod hjelp av Toril og Anders med riving av panel. Det var masse å rydde og store hauger med rask som vi kjørte til dynga med i flere omganger. Da svigerfar og gjengen hans kom oppover var det bare å begynne rett på, og gjett om det går fort i svingene! De er veldig nøyaktige, effektive og flinke problemløsere. Jeg er veldig imponert! Selv bidrar jeg så godt jeg kan med rydding og matservering. Toril fylte opp kjøleskapet før hun dro, og det er veldig lett for meg å slenge rettene på bordet. Nå skal jeg straks ut igjen og se om det er noe arbeid til meg. Hvis ikke får jeg kose meg i sola med de to gravide, Hanne Mette og Isabell.






















Tusen takk, alle som hjelper oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere