søndag 16. februar 2014

Bursdag i marka!

I dag er det bursdagen min og jeg blir dessverre enda et år eldre. Kan det ikke bare stoppe nå? Nei, det kan vel ikke det. Jeg må heller leve i nuet og dra på alle de turene jeg planlegger. Typisk meg, og kanskje typisk de fleste, å legge planer som sjelden blir noe av. Man lever som om man skal leve for alltid og som om man har verdens beste tid, men det har man ikke. Lev alt du kan hver dag og gjør det som du blir glad av. Omgi deg med folk som vil deg vel, og dropp resten. Det er ditt liv og du styrer det.

Det var dagens moralpreken! Jeg styrte livet mitt ut i marka igjen i dag. Ville gå alene, for det liker jeg aller best. Med hund så klart og det var Saga som fikk bli med. Det var litt regn først på turen og ellers litt innimellom, men ingenting å klage på. Vindstille og 5 plussgrader. Har nesten begynt å venne meg til denne merkelige vinteren. Bar mark og glatt is om hverandre og jeg får skikkelig vårfølelse! Ingen knall og fall i dag, heldigvis, og knærne er nesten helt gode igjen etter forrige tur.

Vi så forresten en stor elg i dag! Sikkert fordi jeg har bursdag!






Nå er det straks klart for SUSHI her hjemme.
Har bestilt fra Sushi Bar og Kjetil har dratt for å hente maten nå.

Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere