tirsdag 21. januar 2014

Klarsignal fra dyrlegen!

Endelig er det kaldt igjen! I dag var det perfekte -7 og det var deilig å gå tur. Blir ikke sur hvis det blir -15 igjen heller. Fortsatt ingen snø da, men har planer om å dra til Os i februar, og der er det snø. Da blir det ski på beina og bikkjer i full galopp! Alle fire hundene skal være med faktisk. Har vært hos dyrlegen med Saga igjen, og hare fått klarsignal til å ta henne med på snørekjøring! Hurra! De mistenker at det er et frynsete leddbånd som gjør at hun avlaster beinet, men de tror ikke hun har så veldig vondt. De får ikke fikset det før det eventuelt ryker uansett, så da får vi bare bruke henne å se hva som skjer. Jeg er veldig glad for at gullet mitt får være med på tur igjen, og det det nok hun også.

Neste uke skal jeg til Stockholm i forbindelse med jobb. Det blir gøy! Blir bare to netter, men det er fint å komme seg bort litt. Jeg vet ikke helt hva det skal være, men jeg føler at jeg trenger forandring i livet nå. Jeg må i hvert fall oppleve noe! Livet er NÅ! Jeg grubler fælt på hva det er jeg vil, men det har ikke gått opp for meg enda. Har egentlig mest lyst til å pakke sekken og dra så langt nord jeg kommer og bare være ute døgnet rundt..


Saga i soloppgangen.

Fri fra jobb = fri fra sminke!

Buvika!

Ha en fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere