fredag 10. januar 2014

En effektiv fridag!

I dag hadde jeg endelig en dag fri fra jobb og jeg har gjort masse! Ikke bare ryddet på synlige steder, men også inne i skap og skuffer. Jeg har til og med ommøblert! Da det kom en traktor med 4,5 kubikk med ved, satte jeg i gang med det samme. Slang inn haug etter haug gjennom kjellervinduet, før jeg stablet det inne i vedrommet. Holdt på i over 3 timer med veden,og armene mine likte det ikke i det hele tatt, men jeg er så sinnsykt lei av å ikke kunne bruke dem, så jeg bare kjørte på. Ibux Gel sørger for at jeg får sove i natt. (Senebetennelse som nekter å bli borte.)

Vi har spist taco og jeg fikk påfyll av energi. La selvfølgelig ut på langtur etter maten. Jeg er virkelig i siget igjen nå. Har gått 5,5 mil denne uken og mer blir det. Har fortsatt på Endomondo når jeg går. Vanvittig praktisk for dem som liker å ha oversikt. Det er dessuten ganske sprøtt å se tilbake på hvor langt man egentlig har gått. I 2013 sanket jeg hele 310 mil! Til sammenligning er Norge på langs 265 mil.

Mine 310 mil er fordelt sånn:

Sykling 41,7 mil
Fjelltur 28 mil
Jogging 4,2 mil
Gange 225,5 mil
Ski 10,6 mil

Skal så klart prøve å slå det i år.






GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere