tirsdag 9. april 2013

Jeg er her fortsatt!

Har bare ikke hatt så mye overskudd til å blogge i det siste. Etter vi kom hjem fra Lillehammer har dagene begynt 05.45 og endt rundt 22.30. Jeg går tur, jobber og holder på i huset. Utrolig deilig at det begynner å blir vår! Mye lettere å stå opp om morgenen, og mer energi om dagen.

Sist lørdag dro vi på jakt etter gulv. Vi ville ha parkett. Det vil vi fortsatt, men innser at vi bør gå for laminat. Det blir fort merker i tregulv, og med fire hunder i huset så er det ikke så mye mer å tenke på. Det vi fant var ikke stort. Vi så et feiende flott tregulv i helt riktig farge, som vi altså ikke kan kjøpe. Heldigvis var det det dyreste av dem alle, så det utgår virkelig på alle måter. Vi fikk låne med noen biter laminat hjem, men fant ut at vi hadde bommet på alle fargene. Viktig for oss at det ikke blir for grått, men det må heller ikke bli for oransje, eller gult. Den perfekte fargen er jeg redd kun finnes på ordentlig tregulv. Når gulvet gir oss følelsen av å være midt ute i skogen, da har vi funnet riktig gulv. Redd for at det blir vanskelig med laminat.. Nei, vi legger laminatspekulasjonene til side. Vi vil heller begynne med loft og tak. Det var planen i utgangspunktet, så vi spoler tilbake og holder oss til den.


Vår er bra, men jammen er jeg glad i vinteren og! Spesielt når det er masse snø og blå himmel!
Nellie liker også vinteren.



I morgen har jeg fri og det gleder jeg meg til! Har ingen planer og det liker jeg i grunn tanken på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere