søndag 10. mars 2013

Øysand!

Litt av en fin tur vi hadde i dag! Været var akkurat like bra som i går! Sol og blå himmel, og flere kuldegrader. Jeg har knallrøde kinn! Saga og jeg var ute i nesten tre timer. Vi gikk fra Buvika til Øysand. Det er liksom ikke så langt unna, men likevel ble det over 13 kilometer. Vi møtte noen hunder som Saga fikk hilse på, kastet pinner på stranda, og Saga fant både en sjøstjerne og en død måke. Hun er meget fornøyd med dagen og har nå lagt seg i en liten snurr på sofaen.


Nyter sola på vei til Øysand.

Kommer som regel når jeg roper på henne, men hun får ikke gå løs foreløpig. Jeg kjenner henne ikke godt enda. Mistenker at hun er som huskies flest, og hadde sikkert stukket av.

Utrolig fint på Øysand! Vannet blir visst ganske varmt her også, fordi det er så langgrunt.

Er det en hund der borte?

Se hva Saga fant!

 Er den spiselig?

Jeg lærte Saga å skrive navnet sitt i dag.. Hihi..

Masse nytt å utforske og smake på.

Vi kunne gå veldig langt bortover på stranda, og det likte vi. Dette var jo den fineste biten på hele turen!


Vi skal garantert tilbake hit mange ganger!
Takk for turen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere