tirsdag 12. mars 2013

Vi går & går..

Det ble 15 kilometer i dag også! Samme turen som i går. Hvis vi går fire kilometer til nå, så har vi gått åtte mil siden vi tok stingene! Både Saga og jeg er ganske slitne når kvelden kommer, men vi må bare kjøre på. Det er ikke bare fordi Saga skal bli en rolig og behagelig hund, men fordi vi skal faktisk gå Norge på langs neste år! Det er derfor viktig å opprettholde/forbedre formen min, og ikke minst herde labbene hennes så hun orker den lange turen. Jeg har sånn cirka tusen tanker rundt den turen.....

Kommer vi til å gjennomføre hele turen?
Blir det noen skader? 
Blir alle hundene med hele veien?
Blir det mye dårlig vær?
Rekker vi hele turen innenfor den tidsrammen vi har satt?
Kommer Kjetil til å få senebetennelse i foten, sånn som ved sist langtur?
Blir vi spist av moskus??

Nei, vi må bare vente pent og ta det som det kommer. Nå skal jeg drikke te og lese videre i den siste boka om Frøken Salander. Jeg hadde høye forventninger til denne trilogien av Stieg Larsson, men jeg må innrømme at jeg ikke er like begeistret som det virker som resten av befolkningen er. Særlig den første boka var seig og tørr. Når jeg endelig kom til siste side i den håpet jeg virkelig at jeg var ferdig med Vanger-slekten for godt. Snakk om overdose. Bok nummer to var hakket bedre, men jeg savner litt dypere beskrivelser av forholdene i boka. Litt pirking i overflaten holder ikke, når man har blitt bortskjemt av skildringene til Jo Nesbø. Den siste boka er jeg ganske fornøyd med. Har igjen en god del enda. Veldig spent på avslutningen.


Her i huset tygger vi på pinner inne.



Ha en fin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere