torsdag 14. mars 2013

Tilbake til bingen!

Vi dro til hundeparken igjen i dag, vi! Været var kaldt, men jeg var godt kledd. Lille Saga lekte og koset seg, men plutselig sier en av de andre eierne til meg at jeg må komme å se på hunden min. Jeg fryktet at det var noe som var brukket da jeg så at hun sto og holdt opp baklabben. Dette hadde jeg sett før. Vilma brakk en tå da hun var liten, og da måtte hun ha en dum skjerm på seg, og bandasje, mens bruddet grodde. Og ikke bare det, men hun måtte være i ro. Lenge. Saga har jo akkurat blitt sterilisert og vært rolig så lenge, så et brudd hadde vi virkelig klart oss uten. Heldigvis ser det ut til å bare være en strekk. En av de andre i parken masserte henne litt øverst på beinet, og etter en liten stund kunne hun leke videre. Da vi gikk fra hundeparken til bussholdeplassen så jeg ingen tegn til halting eller noe sånn. Jeg var litt nervøs noen minutter der.. Nå har hun sluknet på skinnfellen sin. Utmattet og fornøyd med dagen. Hun virkelig elsker å være i hundeparken!


Bilde fra turen i dag tidlig. Det ble litt over 3 kilometer. Må ta det rolig noen dager også. Solen er i ferd med å stå opp i Buvika.


Hold ut! Det er snart helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere