søndag 10. februar 2013

Smoothie!

Vi fikk blender til jul og den har vi brukt flittig! Har prøvd oss fram med forskjellige smudioppskrifter, og de fleste blir gode, men ikke så gode som vi ønsker at de skal bli. Så kjøpte jeg kokosmelk og livet forandret seg. Helt seriøst. Jeg har altså laget VERDENS BESTE smoothie! Har prøvd meg litt fram og her er oppskriften:


2 dl Santa Maria kokosmelk på kartong
(Har prøvd andre merker, men det er denne som gjelder.)
300 g fryste blåbær
5 dl Sunniva ananasjuice

Så enkelt! SÅ UTROLIG GOD!

Har ingen bilder av drikken, kun av Fargo og Nellie. Tok det på turen vår i dag, med mobilen. Det ble 12 km i Sjetnemarka/Leira. Jeg savner faktisk de rundene vi pleide å gå der. Håper vi finner noen flere fine runder rundt om i Buvika snart. Kjedelig å gå den samme runden hver gang. De to siste marsjene til jobb har gått langs Nidelva. Det er fint å kunne variere den turen litt også. Langs elva er det utrolig fint å gå hele året. Selv om det er snø. Da jeg gikk der i går var det faktisk 20 minusgrader og håret mitt var hvitt av frost. Friskt! Det er spådd mildere framover nå, men jeg krysser fingrene for at det holder seg på minussiden. Været har uansett vært kjempefint i det siste, og det er en utrolig DIGGBART! Neste helg blir det hundekjøring og vi håper på godvær! Gleder oss som småunger!

 Fargo lærer Nellie å posere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere