søndag 3. februar 2013

Februar!

Da er det februar, og endelig kom den perfekte vinterdagen vi har ventet på. På turen i dag hadde vi nysnø som ikke rakk å smelte i gårsdagens varmegrader, blå himmel og det var passe kaldt. Gikk en tur i vårt gamle nabolag og det var artig for både hundene og oss selv. Vet om et sted der som er helt ypperlig hvis man vil ta fine vinterbilder, så jeg tok med kamera. Noe å tørke av linsa med etter at jeg fikk en labb klasket på den hadde jeg selvfølgelig glemt, men det gikk greit. Lyset var kjempebra, men ikke alle bildene ble like skarpe. Turen var uansett knallfin og jeg gleder meg til flere fine vinterturer framover. Det beste med vinteren kommer jo nå som det blir lysere og påskeaktig ute!


Her er bildene:

Nellie tøffer seg for mamsen sin.

Glad hund i snøen!

Like glad i snø som Vilma og Fargo.

Vilma syns jeg er gnien på andebrystbitene.

Vilma koser seg ute i snøen.

Tok et par bilder av Vilma i den nye kåpen hennes.

Hun bruker bare kåpen sin hvis det er mange minus, og hun skal være lenge ute.

Når jeg roper "kjøttkake" kommer de løpende!

Fargo hører godt etter når jeg snakker. Meget forståelsesfull er han også.

God til å fange godbiter, men akkurat denne misset han.

Gjengen min.

Fire fine turkamerater, er de!

Det er stygt å glane.

Takk for turen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere