lørdag 23. februar 2013

Da bærer det til Dalsbygda!

Det er plussgrader i Trondheim, men været er ellers knallbra. Jeg som har for vane å jobbe alt for mye, ordnet meg med en frihelg igjen. Siden sånn cirka alle som nærmer seg slutten på livet sier at de skulle jobbet mindre hvis de fikk leve på nytt, så tenkte jeg at jeg skulle passe på å nyte livet mens jeg er ung og prøve å stresse ned. Jeg er en stressa sjel av mange grunner, men bare jeg kan gjøre noe med det. Hadde egentlig tenkt oss til Dalsbygda i går, men siden farfar sitter uten tv og datamaskin, så brukte Kjetil kvelden i går på å prøve å få i stand dataen hans igjen. Det er viktig for farfar å ha en data som fungerer, sånn at han får lest aviser og fulgt med på bloggen min. Den er ikke helt i orden enda, men det er like før.

Bilen er pakket, så da drar vi avgårde til skimekka! Det er spådd sol og litt skyer, og ned mot ti minusgrader. Perfekt vintervær!

God helg!

Sjarmtrollet Nellie Nellik gleder seg til snørekjøring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere