onsdag 10. oktober 2012

Helg!

Ja, nå tar vi helg og fjellet venter! Vi drar til minusgrader og litt nysnø på Forollhogna, mens det i Trondheim er det spådd helt sinnsykt bra vær med stor sol hver dag, og flere plussgrader enn på lenge. Vi satser alle kortene vi har på at det blir sol på fjellet også, og drar fra de fine høstdagene i Trondheim med hevet hode.

I går var vi på XXL og jeg kjøpte meg samme sovepose som Kjetil har. Den er mye varmere enn de vi brukte når vi gikk Trondheim-Lillehammer. Dette er en Ajungilak Tyin 5-sesongs, som Kjetil er veldig fornøyd med. Han har brukt den ute midtvinters og var god og varm hele natten, så da skal jeg nok overleve. Jeg er veldig kald av meg, så jeg kjøpte nytt ullundertøy også. Syns jeg måtte det. Har jo ingenting fra før. Hehe.. Nå skal jeg se en spansk skrekkfilm før jeg pakker sekken og stuper i seng. Gleder meg til tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere