onsdag 5. september 2012

Storm?

Jeg jublet da jeg leste at det skulle bli masse sterk vind, kanskje storm i Trondheim i dag! Jeg er kanskje litt rar, men kontrasten til tørre, varme klær og en stor kopp med kakao blir enda større og bedre etter å ha blitt klissvåt og nesten blåst bort på tur i uværet. Jeg er flink og sørger for å jobbe litt mindre, og i dag kunne jeg sove litt lenger hvis jeg ville. En time lenger enn vanlig på øyet, men mer klarte jeg ikke for vinden rusket i buskene utenfor vinduet, og jeg spratt opp halv åtte for å kaste i meg litt mat og kaffe før jeg la ut på tur. Det ble 12 km og vi ble dryppende våte alle tre! Jeg var perfekt kledd, med ull mot kroppen og lette klær som holdt mesteparten av vannet på utsiden av kostymet.  Jeg var varm og god hele turen. Perfekt start på dagen!

Regia har den beste kakaoen, men jeg har bare smakt den i midten. Lurer på hvor jeg får kjøpt den mørke varianten..?

Ønsker alle en fin og stormfull dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere