søndag 2. september 2012

Frihelg!

Nå kom Fargo, Vilma og jeg akkurat tilbake fra tur. Det ble 12 km i dag, akkurat som i går. Vi hadde sol hele turen i går, og det hadde vi jammen meg i dag også! Det høljet ned rett før vi gikk, og så begynte det å sprutregne når vi hadde 500 meter igjen av turen. Herlig flaks! Lurer på hvordan det blir til uka, for det er spådd MYE regn. Skoene jeg fortalte om er forresten fortsatt veldig gode. Anbefales!

I går hadde jeg fri fra jobb, og i dag er det jo søndag, så jeg har fri i dag og. Håper på en måte at det ikke blir søndagsåpne butikker i Norge på en stund, for jeg syns det er vanskelig nok å ta seg fri på en lørdag. Ja, jeg er en workaholic. Ble litt lettere å ta seg fri i går når hele hodet er en dott. Har blitt høstforkjølet som topping på alt det andre som har vært i det siste. Er det lov til å bli gal? Har nok kjørt meg selv litt hardt, sa jeg, og ble ledd av. Det har nemlig andre tenkt på før tanken slo meg! Når jeg går hjemmefra om morgenen er klokka kvart over sju. Hvis jeg går hjem igjen er klokka halv åtte når jeg kommer hjem, og hvis jeg tar buss er jeg hjemme litt før sju. Det blir fort tolv timer hver dag det! Jeg må ta meg sammen. Men jeg har ikke tenkt til å gå mindre. Heller jobbe litt mindre. Jeg har nemlig fått resultater av å brenne kalorier og av å spise sunt. Vekta viser litt forskjellig fra morgen til morgen, men stort sett ligger den på under 56 kg! Det var jo målet mitt, så nå er jeg fornøyd. Kjetil trodde at jeg kom til å ville veie mindre enn det når jeg kom på 55 kg, men der tok han feil. Det er ikke fint å være for tynn, og jeg får nesten alltid lyst på en stor sjokolade når jeg ser magre damer med dratte ansikter.



Typisk at når jeg har fri må Kjetil jobbe. Han kommer vel snart hjem og da skal vi dra ned rullegardinene, tenne masse stearinlys, spise Ben & Jerry's og se på film. Mens jeg venter på han pakker jeg meg inn i ull og nipper til en skje med Cosylan..

Håper alle har hatt en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere