lørdag 4. august 2012

What to do?

I dag så jeg at det er spådd fint vær i Jotunheimen på mandag! Det er jo den dagen vi tenkte vi skulle på Galdhøpiggen! Fryktelig dumt at jeg nå sitter her med feber og magesmerter som i følge legen på legevakta kommer av et magesår. Jeg drar ikke til legen for den minste ting, men den smerten der måtte jeg bare finne ut hva var for noe. Kjempekjipt. Og typisk at sånne ting skjer i helga. Rett før ferie. Ironisk nok kan magesåret komme av medisinen jeg har spist for å bli kvitt senebetennelsen!

God bedring til meg selv!

2 kommentarer:

  1. Hørtes skikkeligt kjipt ut!

    Håper du får en rask bedring, galdhøpiggen "pigger" ikke av med det første!

    SvarSlett
  2. Takk! Nei, den blir vel der den er den. Hvis ikke kommer vi etter! ;)

    SvarSlett

Følgere