torsdag 23. august 2012

Visninger..

Det er spennende for tiden! Vi har vært i banken og funnet ut hvor mye vi kan få i huslån, og nå har vi vært på vår første visning her oppe. Begge har drømmejobben, så det er bare å kjøpe seg noe nå. Kjente litt på at jeg savnet vennene våre da vi var i Lillehammer sist, men vi får rett og slett bare bli flinkere til å dra over fjellet å besøke dem. Når vi får oss hus er det litt enklere å få besøk også. Det blir ikke det huset vi så på sist i hvert fall, for der måtte taket skiftes og kjelleren var full av mugg. Har store forhåpninger for den neste visningen vi skal på. Det er på søndag. Klarer nesten ikke å vente!


Jeg har forresten bestemt meg for å selge jakken min fra Fjällräven. Den er rett og slett for stor. Det er en XXS unisexmodell, men tilsvarer vel en str. 40, tenker jeg. Kjøpte den for 1900,- på Komplett Fritid, og selger den for 1400,-. Har brukte den ca. 5 ganger. Elsker den, men må kjøpe meg en mindre en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere