mandag 27. august 2012

Nye skooo!

Det kan ta tid å finne hus! Var på visning i går, og syns det så lovende ut, men så leste Kjetil prospektet grundig når vi kom hjem og da så det ikke like bra ut. Fukt i kjelleren pga. manglende fuktsperre, og selvoppusset bad uten ventilasjon. Vi så jo at hele badet var dårlig utført arbeid og at vi måtte ha pusset det opp, og det hadde vært greit det hvis vi kjøpte et hus hvor det ikke var gjort noe på badet på mange år, men når det står at det er nyoppusset så betaler vi nok for det i tillegg til at vi må gjøre det på nytt. Vi får bare lete videre! Skal kanskje på en annen visning i morgen, men denne gangen håper vi at prospektet er ferdig før vi drar dit, så vi kan lese det på forhånd.

Jeg kjøpte meg nye sko i forrige uke! De er utrolig gode! Jeg som går så mye på asfalt trenger god demping. Tidligere har jeg jo vært fornøyd med Lunarglide fra Nike, som egentlig er en løpesko, men dempingen er på feil sted og de passer egentlig ikke så godt på foten min. Måtte ha tjukke ullsokker for å ikke få gnagsår. Gikk hjem fra jobb en gang med tynne ullsokker og fikk 3 store gnagsår hvor et av dem hadde to etasjer.. Grunnen til at jeg har vært fornøyd med Lunarglide selv om det ikke var perfekte, er vel at jeg aldri før har vært særlig god til å bruke riktige sko, så alt var liksom bedre. Ikke har jeg hatt råd til å kjøpe dyre sko heller, og det er jo som regel sånn at man får det man betale for. Jeg fikk som vanlig god hjelp på XXL Tiller og hun som hjalp meg anbefalte Easytone fra Reebok. Mine er svarte og fine, men de finnes i flere varianter. Det er som å gå med myke puter under føttene, på akkurat riktig sted. Har gått litt over en mil med dem på asfalt til nå og de kjennes veldig gode ut. Foreløping kan jeg virkelig anbefale disse, men det blir spennende å se på slutten av uken hvor sliten jeg er i beina etter all traskingen.


Sommeren er over og høstantrekket er på. I like it!

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere