onsdag 11. juli 2012

Sommerferie, dag 3!

Nå begynner det å bli sent, men jeg er ikke trøtt. Jeg får i hvert fall ikke sove. Vi har reist helt til Bodø i dag og har rigget oss til bak i bilen for å sove. Vi glemte nemlig teltpluggene der vi teltet sist! Vi syns det var fryktelig irriterende helt til vi fant ut hvor bra vi kunne få det bak i bilen! Det går nemlig an å legge ned setene bak så man får et jevnt gulv. Det blir som et helt flatt lasterom. Før vi dro på sommerferie skulle Kjetil egentlig dra å kaste den gamle overmadrassen til dobbeltsenga, men det rakk han ikke. Vi brettet den sammen og fant ut at hundene kunne ha den som underlag i bilen. Det er vi glade for nå! Vi ligger mykt og godt, og det plager oss ikke at det ikke ble telt på oss i natt. I morgen får vi kjøpt nye plugger, så da kan vi i hvert fall velge hvordan vi vil sove resten av turen. Kjenner at jeg begynner å bli trøtt nå. Skulle bare mangle. Vi har kjørt lenge i dag, og i tillegg gikk vi opp en relativt bratt skibakke. Det var en sti under stolheisen som vi fulgte til topps. Ble svette og gode. Fin tur! Hvis alt går etter planen nå, så drar vi til Lofoten i morgen! Et av høydepunktene på turen! Fergen bruker ca. fire timer og jeg håper vi får bli med på den som går 06.00. Fergen til Lofoten er visst ofte full, så jeg er glad for tipset jeg fikk om å møte opp minst en time før. Må opp tidlig!

2 kommentarer:

  1. Håper du fikk sove godt! Gleder meg til bilder fra Lofoten :D

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å redigere dem! Håper de blir bra. Småskummelt med nytt kamera.. :)

    SvarSlett

Følgere