mandag 11. juni 2012

Ny uke, nye muligheter!

Egentlig liker jeg mandager ganske godt, men denne var litt lang.. Hardt å stå opp og kaldt ute, selv med stor ullgenser. Er det ikke juni? Det er uansett en ny uke og ingen vet hva den vil bringe. Hvis man vil at den skal bringe noe spesielt, så må man kanskje gjøre noe for at det skal skje og ikke bare gå å vente. Det blir som man gjør det til selv. Som oftest. Jeg ser på valper og hunder på internett nesten hver eneste dag, men hver gang jeg går med Vilma og Fargo i mine senebetente armer tenker jeg at det er jammen godt vi bare har to! Foreløpig i hvert fall. Hehe..


Etter en utrolig god salatmiddag avsluttet vi denne lange dagen med en fin tur i skogen. Snart er dagen over og vi får garantert sove godt!


 




God natt!

4 kommentarer:

  1. Takk for at du la igjen linken din, kommer til å følge med her! Så vakre Fargo og Vilma er.. Hadde jeg hatt muligheten, så skulle jeg hatt Husky, det har alltid vært en drøm!

    Vi har nå ekspandert til tre hunder, minstemann er 3 måneder i dag, og han er full av ugagn og f*enskap (for å si det som det er). Riktignok er de ikke så store, men du verden så mye glede og selskap det er i dem likevel. Kunne ikke tenkt meg et liv uten!

    SvarSlett
  2. Enig! Et liv uten hund er ikke et liv for meg! Hehe, det valpestadiet er på godt og vondt! ;) Mest godt, såklart!

    Ja, Vilma og Fargo er fine. Veldig fornøyd med dem! :D Dine er også fine! Har faktisk lyst på en hund i den størrelsen også!

    Koselig at du vil følge med! Skal prøve å blogge litt underveis når vi drar nordover også. :)

    SvarSlett
  3. Herligt med 2 hunder da..Hatt 3 i perioder jeg, å det merkes at det er mye..Men havner vel ut på 3 jeg og til slutt..klarer jo ikke la vær ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, nei det er vanskelig å styre seg! Vi har liksom bestemt oss for at vi skal ha stor hage først, og så kan vi anskaffe en til.. Håper vi klarer å holde oss! Hehe..

    SvarSlett

Følgere