tirsdag 29. november 2011

Neste sommer..

Vet ikke om jeg er tilfreds med turplanen for neste sommer. Finne en base og sette opp telt der. Langt fra folk. Gå dagsturer opp på topper og rundt omkring, ut i fra denne basen. Noe av det deiligste med å gå Trondheim-Lillehammer var jo å gå til man fikk vondt hver dag! Vet ikke om jeg klarer å presse meg så hardt hvis vi har en base på den måten.. Tar gjerne i mot tips til turer hvor vi skal gå fra A til Å på for eksempel 14 dager, med ny teltplass hver dag. Tenker litt på å gå fra Trondheim og nordover, men vi må ha et mål. Drømmen er å gå minst 2 mil hver dag, i 14 dager, og så slå opp telt og fiske og kose oss..


Fargo elsker snø! Vi gleder oss til den kommer..

2 kommentarer:

  1. Jotunheimstien skal kunne være mulig på under 14 dager. Har lyst til å gå den selv, men får nok ikke tid til det før jeg blir en gammel mann.

    A'håvard att.

    SvarSlett
  2. Åh, nå ble jeg gira! Takk, Håvard! :D

    SvarSlett

Følgere