søndag 17. juli 2011

Rolige dager..

Søndag er en bra dag, men når det er så varmt som i dag, er det best å holde seg litt i ro. Vilma har jo et sår som må gro, så hun kunne ikke gått langt uansett. Fargo ligger ute i skyggen og slapper av sammen med Ninni, kaninen til huseier, som koser seg i buret sitt med nyplukkede løvetannblad.

Jeg føler at det er rene idyllen i Trondheim når det ikke regner. Akkurat som solen har blitt helt unik! Det sier litt om nedbørsmengden vi har her oppe, men jeg klager ikke. Jeg liker faktisk regn, så jeg trives godt her, men når en soldag faller på en søndag så blir jeg ikke akkurat fly forbanna heller!

Vilma er fortsatt tapper, men det har begynt å klø noe helt forferdelig. Det er jo barbert bort pels i området rundt såret, og det virker som om det er der det klør mest. Den rosa hundemagen har blitt litt oppskrapet etter labben som har krafset ivrig i vei. Ellers ser selve operasjonssåret forbløffende fint ut! Jeg har sett arr etter samme operasjon som er minst 3 ganger større enn dette. God jobb av dyrlegen.

Jeg har ikke en eneste plan for resten av dagen. Kanskje skal Jo Nesbø få underholde meg litt. Gleder meg vilt til å begynne på den nyeste boka hans!

Før jeg avslutter her vil jeg hilse til min gode, gamle farfar! Han blir 90 år i august, men surfer på nett som om han skulle vært halvparten av sin alder. Nå har han begynt å følge med på bloggen min også! Hei farfar!


Bildet ble tatt i går.


Her er Ninni på nye eventyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere